Handlekurv

Din handlevogn er tom!

inkl. mva. ekskl.frakt

NOK 0,00

mva. NOK 0,00

Varegruppe
Jul Interiør Møbler Lamper Mat og godis Kaffe og te Velvære og bad Kjøkken Blomster Bilder og kort Kontor Barn Vesker og smykker Tekstiler Saker og ting

KJØPSBETINGELSER

Her finner du all informasjon og de betingelser som er knyttet til det å handle i vår nettbutikk; bomoirana.no.


Våre kjøpsbetingelser:


- Sendinger kun i Norge

- Fast frakt på 99 kr

- Møbelfrakt tilkommer større forsendelser

- Retur av varer betales av kunde


Disse betingelsene gjelder for alt salg fra bomoirana.no. Kjøpsbetingelsene, din bestilling og ordrebekreftelse, utgjør til sammen avtalen mellom deg som kunde og Bo Interiør. For å benytte deg av Bo Interiør sin nettbutikk må du være fylt 18 år.


I Norge har vi gode rettigheter for forbrukere, og vi skal strekke oss enda lenger for å gjøre deg fornøyd. Hvis du vil lese om rettigheter og plikter ved kjøp kan du følge disse lenkene: 


- Forbrukerkjøpsloven 

- Angrerettloven

- Markedsføringsloven

- Personopplysningsloven

- E-handelsloven

Kredittkjøpsloven



Firmaopplysninger:


Firmanavn: Byporten Møbel AS

Organisasjonsnummer: 995818558

Adresse: Terminal vn. 5, 8624 Mo i Rana

Telefon: 75 15 15 11 (vi er tilgjengelig i våre åpningstider)

E-post: bo@bomoirana.no 



Bestilling


Alle priser er i norske kroner, og er inkludert merverdiavgift. Det totale beløpet for kjøpet vil fremkomme før endelig bestilling, som også inkluderer alle utgifter forbundet med kjøpet som frakt, emballasje m.m. Fraktprisen er 99 kr per ordre. På større møbler og tunge varer kan fraktprisen være noe høyere.


Varer sendes kun i Norge, ikke til utlandet. Ved levering til Svalbard og Jan Mayen, ta kontakt med oss.


Vi sender automatisk ordrebekreftelse på e-post. Dersom du ikke finner denne i innboks eller spam mappen ber vi deg ta kontakt slik at vi kan sjekke dette for deg. Din bestilling er bindende når ordren blir registrert og du har fått bekreftelse. Du kan likevel angre kjøpet ifølge norsk lov. Se nøye over ordrebekreftelsen, dersom noe ikke stemmer – ikke nøl med å ta kontakt med oss.


Levering


Vi har både avtale med Posten/Bring og Postnord for sending av pakker. Normal leveringstid er 2-6 virkedager. Når vi har salg, eller det av andre grunner kan være særlig stor pågang, kan ekspederingen av bestillinger og henvendelser ta noe lenger tid. Vår erfaring er en leveringstid på 3-5 virkedager. Dette avhenger av hvor i landet du bor.


Dersom leveringen av produktene blir forsinket utover gitt tidsrammen, blir du informert om når mulig levering kan skje. 


Betaling


I samarbeid med Klarna gir vi deg som kunde mulighet til å betale med kort, faktura og delbetaling. Dette velger du selv i kassen, ved betaling. Bo Interiør kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt til kunden.


Angrerett


Ingen handel er avsluttet før du har sett og godkjent varen. Skulle du angre et kjøp sender du varen tilbake i komplett produktemballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varen(e) (angrefrist) og vedlegger angrerettskjemaet ferdig utfylt. Angrerettskjemaet finner du vedlagt i egen epost når du mottar ordrebekreftelsen.


Returadresse: Byporten Møbel, Terminal vn. 5, 8624 Mo i Rana.


Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må også legges ved. Det er viktig at varene pakkes godt, slik at de ikke blir ødelagt i forsendelse.


Ved benyttelse av angreretten betaler forbruker frakt for returnering av varen(e). Kreditering av returnert vare skjer når Bo Interiør har mottatt varen og godkjent angrerettskjemaet.


Reklamasjon og benyttelse av angrerett følger fastsatt norsk lov.

Se forbrukerkjøpsloven og angrerettloven.


Angreretten gjelder ikke kjøp av matvarer.


Matvarers kvalitet og holdbarhet kan ikke garanteres hvis de allerede har vært solgt og fraktet. Det er viktig for oss å kunne stå inne for at alle matvarene våre har vært oppbevart og håndtert på korrekt måte - helt frem til kunden mottar produktet. Dersom produktene har vært oppbevart hos private kunder kan vi ikke lenger garantere for en korrekt oppbevaring og håndtering. Får vi varer i retur fra kunder, for eksempel på grunn av en feilleveranse, destrueres disse og sendes ikke ut igjen. Dette gjør vi for kundens sikkerhet.


Reklamasjon


Melding om feil og mangler ved produktene skal tas direkte med butikken. Det er ikke ønske om at varer skal sendes uanmeldt i retur. Ta heller kontakt med oss, så løser vi situasjonen over e-post bo@bomoirana.no. Så blir det minst mulig bryderi for deg som kunde. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig til bo@bomoirana.no, gjerne med bilde av en eventuell skade. Reklamasjonsretten gjelder i henhold til norsk lov.


Vareopplysninger


Bo Interiør ønsker å gi så korrekt informasjon som mulig om varene, men skrivefeil/trykkfeil kan forekomme. Bilder brukt i nettbutikken opprinner fra leverandørene selv, men kan i noen tilfeller avvike fra varens faktiske utseende.


Konfliktløsning


Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.  


Takk for at du handler hos oss.



Kjøpsbetingelsene ble sist oppdatert: 25.11.2020